sâmbătă, 2 septembrie 2023

Ghebul

Nu doar că s-a turnat și în una din cantinele unde mâncam noi în R1, dar filmul Pas în doi, era favoritul lui Ghebu. De fapt Ruse Gabriel. Cu Ghebu m-am tot intersectat. Ba am fost colegi de armată și de pluton, la Marza, ba colegi de grupa în facultate. Am fost și colegi de palier când ne-am mutat în P13. Pe atunci el stătea cu Corniciuc și Mam Mare lângă Cristea și Ionescu, în fața mea. Eu stăteam cu fratele meu Calu sau Miu Ion, si Tafane. Celalalt cal Dinu Florin stătea alături cu Vali Mutu și Gabriel. Pe atunci Tudor nu avea curaj să urce la noi la V și șef de palier era Vasile Tarom. Tot atunci Administratora Vali, mi-a dat lenjeria și cheia de la ușă, dar nu aveam usa. Când am luat repartiție la Cuza Vodă am fost și colegi de munca. Era satul lui. De fapt Ceacu. Am si dormit la el. Ba am fost și la nunta lui. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu