joi, 21 martie 2024

Examen

Primul examen din viata de student a fost chimia. L-am luat. A urmat algebra. Nu știu din ce motiv nu am stăpânit materia așa că am vrut să îngraș porcul în ajun. Așa că în ultima noapte am vrut să reglez totul, dar nu mai era timp. Așa că un student mai mare, Angelescu Jan Gheronte, a zis sa învăț Clopotul lui Gauss, că e slăbiciunea profesorului. După ce am terminat ala de învățat, cică trebuia caiet de probleme de 50 de pagini. Am copiat eu după unul dar doar vreo 20 de pagini că nu mai era timp. Însă la numerotat tot săream de exemplu de la 17 la 33 și am ajuns și eu la 50. Se totuita profesorul la caiet că era prea subțire, dar la numărătoare ieșeau 50. În fine m-a băgat în examen. Ajuns la anfiteatru, ne baga ala în bănci, în forma de matrice, unde era tătic. Însă singurul loc liber era lângă Carnaru. Însă după ce a terminat de așezat, a întrebat profesorul pe fratele meu Calu, el cine este. Ăla a zis că e Miu Ion dar nu trebuia numele ci A34 cât era în matrice, așa că ne-a scos iar Grecu din bănci. Ne-a așezat iar doar că nu mai stăteam lângă Mariana. Între noi era unul care era dispus să se mute dar din comoditate am rămas acolo. Ce să vezi, la numărul meu 6 a căzut Clopotul lui Gauss. Am făcut eu ăla bine dar totuși m-a băgat la oral unde îmi tot punea întrebari
Când a văzut Grecu că sunt bata și ne apropiam de zona periculoasa s-a oprit. Au urmat matematici speciale cu Mocica. Acolo chiar că eram Tufa de Veneția că tocmai învățasem să joc bridge. Ori când înveți ceva nou și îți place, nu prea mai faci altceva. Pe bilet îmi căzuse ceva cu funcția variabilă. Nu știam nimic. Dar am spus că ceva, ceva știu. Că introduci funcția în paranteza o faci să varieze și după noua luni aștepți necunoscuta. Râdea Mocica cu lacrimi. Eu duceam biletul el ca pe mine nu ma pică, dar a văzut ca sunt ambițios. În vară știam bine am luat și nota mare. Doar că nu m-a lăsat sa plec a zis sa ma duc lângă una de la seral. Nu știu ce cauta cu noi, dar era frumoasa foc. Când m-am dus lângă ea și am văzut ce minijup are mi-am dat seama că e pentru premianți. Ori eu eram bunicel la matematică dar de mic nu am mai luat premiu. Prin clasa a treia am luat premiul întâi serbarea s-a ținut la Căminul Cultural că Roznovul avea pe atunci, însă coronița era prea mare. A căzut de pe cap pe gât. Am fost și în Tabăra la Năvodari. Din Roznov a mai fost frumoasa Gabita Dragomir. De fapt erau trei gratii care umblau mereu împreună una mai frumoasa ca alta. Fiind mai mare Gabita se comporta ca o mamă. A urmat vacanta după sesiune. Acasă m-am dus cu celalalt cal, tot frate, cu Dinu Florin. Evident cu nașul. Doar că era supra control. Ne-am dus la vagonul restaurant, unde erau boierii și nu controlau ăia. De bilet nu aveam dar de bautură aveam bani. Din senin Calu mi-a cerut carnetul de student a zis că nu se duce la părinți cu notele alea, a rupt foaia și a trecut el alte note și a semnat. Unde am trecut mi-a dat 10, iar unde am picat doar 9. Acasă la tata era chef. Nu mi-a dat bani niciodată dar când a văzut ce note mari am nu aveam eu buzunare, pentru ce note mi-a dat Calu! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu