luni, 2 mai 2022

Amintiri din Epoca de Aur

 Cică Ion Iliescu căzuse în disgratie și mutat de la Iași la Apele Romane și Editura Tehnica. Dar Apele astea Romane erau lângă noi. Nu locuiam în cămin pe partea aia, dar câteva faze tot îmi mai aduc aminte. Țin minte că am făcut noi un chef pe partea aceia. Cine a fost la chef, toți nu mai țin minte, dar știu sigur că la fete au fost Buburuza, Lili Dobre și Coco Roșca știu eu de ce, iar la băieți, Eugen Constantin și dacă era el, era și Fefe. Fefe era el rapidist, nu adevărat ca Selea Florin sau Pandelescu, dar era. Gunoierii spuneau lucruri adevărate, dar și prostii. Printre lucruri - le adevărate, la un Rapid - Dinamo 4-5, toți din tribuna și-au scos o încălțăminte și strigau "Cămătaru Rodion, nu e gheata e soson. A luat Gheata de Aur. Dar și prostii. Cică Țară - Goanță și cu Gheara e cel mai bun atac din țară. Steaua avea un Lăcătuș sau Piturca, Dinamo pe Raducioiu sau Cleo, ăștia își rupeau oasele alături, dar ăștia care jucau mai mult l-a matinal cică erau mai buni. De parca eu le-am zis ABBA! Și ca o paranteza, că tot e la modă acum, când mergeam în Ghencea, acolo sus în acvariu vedeam generali ai Armatei Române, nu oi. În ce țară, niște băieți deștepți au luat de la cluburi doar ce e profitabil. Caimacul. 
 Dar nu de chefuri-le noastre vreau sa spun, ci că eram pe partea aia, de Apele alea. Deși ne vedem de ale noastre, dar eram frapati că acolo nu era nicio mișcare. Nu era ca la Apaca unde dimineața și la 16:00 era puhoi de lume.
 Tot suspect e, câștiga-se Steaua Cupa Campionilor Europeni și eu cu Selea, care venisem de la vreo biblioteca ceva, ne - am trezit agitând niște steaguri și în câteva minute se făcuse sute de studenți. Apoi mii. Vusiot7 că la fiecare meci al Stelei noi țineam cu adversarii
Cineva a propus să mergem la CCA. Dar din curtea aia au ieșit doua mașini încărcate cu băieți cu ochii albaștri și tunși pierdut, care la podul Grozavesti au luat-o spre Regie și vrând să ne întoarcă. Doar că nu i-am băgat în seama și ne-am văzut de drum. Curios, că Apele alea nu prea semănau a Ape. Doar nu aveam să apar eu la televizor primul, și din bunătatea mea să salvez România! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu