duminică, 23 octombrie 2022

Facultatea

Am făcut-o pe asta, fiindcă pe asta am fost în stare să fac. Cert e ca am întâlnit oameni deosebiti aici. Cert e că mi-am iubit colegii. Pe unii mai mult, pe alții mai puțin dar pe toți i-am iubit. Și se profesori i-am iubit. Cum să nu o iubești pe Anca Lisovschi? S-au pe Costică Maican? S-au Iliuță Cristea? S-au Enescu?etc. Până și pe Grecu îl iubeam. Puțin, dar am prins Rector, înaintea lui Tache, pe academicianul Radu Voinea. Se duceau studenții la cursurile lui și care nu aveau. Îi găsea-i pe jos. Azi nu mai vezi asa ceva. Urcam profesorii pe masă să vedem dacă le stau blugii bine, că tocmai îi vindeam puneam note lângă piscina la Lido, deși noi eram de Turn și Cina, jucam miute cu Rica Raducanu în Regie, etc. Până și cu Dragnea întram pe aceiași usa la cămin. Asta da onoare! Alte vremuri! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu