duminică, 23 iulie 2023

Șefi

Fiind în România, am avut destui. În liceu am avut ca învățătoare pe d-na Istrate, dar ne-a lăsat lui Mancaș prin clasa a treia. Cică eram obraznici Și noi eram obraznici doar duminica. Ca diriginți au fost mulți. Ardeleanu, Palade, Limboi, Simion. De directori nu îmi mai aduc aminte de cât câțiva, dar au fost Mihăilescu, Boadeianu, Lovin, Pruteanu etc. Si la război au fost mulți, tot așa am început cu Marza și am terminat cu Melinte. La compania noastră mai era Socol, Lampadare, Florea, la companie Ghilinta, la batalion Steflea sau șeful scolii Enache. Că am făcut la Radna, nu l-a Bai unde au făcut Galan, căruia vroiau să îi facă statuie după ce a promovat Șoimii Lipova, sau Nicut Nicorescu. E perioada când i-am luat arma lui Jurubita. Cealaltă companie făcea un exercițiu, dar noi nu aveam de unde să știm că Marius făcea parte din el. Că eram cu Tibi Moraru dar eu eram capul răutăților. Baronul era îmbrăcat în combinezon, cu fața lui de talibán și cu ordinul de la Socol, căci cu el eram noi gradații, doar nu am făcut de capul nostru. A vrut el să între triumfal, doar că era să le strice exercițiu ălora. Însă erau mai mulți. Doctorul Stegarita care m-a trimis la spital la Timișoara, fosta închisoare a Mariei Tereza. Dar ca să râdă de mine a zis ca am păduchi lati. Nu știam de ce râd asistentele când îmi dădeau o vaselina de se lipeau pijamalele., Poitelea cu partidul, ăstuia nu îi trebuia microfon, Romcea, etc. La facultate au fost mulți. Am început cu Babiciu Decan. Ea era secretara. Rector pe atunci era Radu Voinea că apoi a fost Tacke. Decan a fost și Enescu, iar prodecan a fost Păunescu. Însă când eram director, decan era David iar prodecan Maican. E perioada când luam studenți în practică. Prin tabere, tot cu partidul era Sultanoiu. Și la Costinești au fost mulți. Când am fost în comandament, deși eu m-am dus blatist, șef era Copos. La Terasa Tineretului era Costică Murariu, fratele actorului. Tot el era când o făceam pe chelnerul. De la toți am învățat câte ceva. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu