miercuri, 19 iulie 2023

Sport

Cu siguranță, oracol avem. Dar mergeam la sport în fiecare duminică. Pe departe partenerul meu a fost Mutu Mutu. Când echipa noastră de fotbal juca afara mergeam la alte sporturi și mult la sala Rapid. Și la tenis de masa am fost unde era Iulia Rascanu din Buzău. Sau handbal feminin unde aveau gunoierele una mai strălucita, pe Lili Dobre, dar numai atât. La basket. masculin îl aveau gunoierii pe Marian Dumitru, cu care ma cunoșteam, dar tătici la noi erau Vinereanu și Tzakis. Până și la polo am fost, să îi vedem pe ai noștri cu Crișul, dar acest sport nu ne-a făcut să cădem pe spate. La fotbal era altceva, că eram mai mulți. Nu doar că ne întâlneam acolo, că aveam locul nostru lângă tribuna I, dar Eugen Constantin era sigur. Așa am văzut primul meci cu minge colorata. Contra Stelei, că era ceata și zăpadă. Deși a dat Sabau în bara, a fost 0-0. A fost si Dinu Florin la meci, că el era stelist. Nu toți sunt perfecti. Eu am ridicat tribuna în picioare la acel meci. Până și seara ne duceam la Club A. Acolo depanau amintiri Mircea Lucescu sau nea Vanea. Așa am aflat că Steaua la Moscova au jucat cu ghetele lui Dinamo, că alunecau mai greu. Nu știu unde am citit ca am aceiași înălțime cu Cristina Parv. Că si la volei feminin au ieșit campioane. Aveau și una frumoasa rău, pe Dana Cosoveanu. După un meci cu Craiova, că cu ele au luptat pentru titlu, caftit de ale noastre cu 3-1, la baia de mulțime, m-am dus pe teren și m-am așezat lângă Parv, să vadă Bazdacu că avem același înălțime. Sau mergeam în Regie când ai noștri jucau afară. Nu numai că făceam sportul aici cu Gorgorin, care ne tot spunea că la jijodism se răspunde cu jijodism, dar la Sportul Studențesc juca atunci Hagi, iar lângă el Dulapul, Ață, Nasul, Gazul, Stanici, etc. Mai si aveam cele mai frumoase programe. Afară erau același apucături. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu